Pages

Tuesday, March 8, 2011

Mi Bandung Orang Johor

Saya sangat suka...
Mi Bandung...
Mi Bandung Orang Johor ajer...


Ini mi bandung Johor jugak...
tapi Mi Bandung Johor Orang Selangor...
Jadi kita tak berapa suka...
Mi bandung ini sudah banyak unsur-unsur Derhaka...
Sudah campur serbuk putih . 
Dadah
Bukan! Kalau dadah Unsur-unsur Neraka...
Tepung!


Kita Nak Mi Bandung yang macam ni.
Ini Mi Bandung KucingOrenGemuk Johor...
 Masih Setia dengan Resepi Asli....
Sebab Takut Mak Sedara Murka...
Jangan nak ngada-ngada ubah-ubah resepi...
Derhaka... 
 Tengok Telur pun  Tau Yang ini lagi SEdap.

19 comments:

  1. Aderk! Memang yang ori tu sedap! Kita boleh bayangkan rasanya (sambil jilat-jilat dalam hati..).

    ReplyDelete
  2. hihihihihi.... mee rebus kot kak! kdg ada gak yg ltk tepung..

    ReplyDelete
  3. sedapnya tgk mee bandung ni terliurla...:) btw salam kenal saya follow yer:)

    ReplyDelete
  4. hihihihi (i gelak tutup-tutup mulut tanda malu!)

    ReplyDelete
  5. yg mee bandung no 1 tu macam mee rebus aje... tipuu!!!!


    "tengok telur pun tau".. erkkk, geli pulak saya baca, hehehehe

    ReplyDelete
  6. Aikk..Bile lak 'ahkak gerau' ni makan mee Bandung KOG?? Ngelat ehhh..tak ajak kita??

    ReplyDelete
  7. omak oi sedapnya yang ori tu.Telurnya terletak je.Mata kerbau yang cair cair tu sedap!!!

    ReplyDelete
  8. ngences tis tis tis...
    luar Johor mana ada mende2 nih?
    takder....

    ReplyDelete
  9. ada yang berani letak ayam..
    dan berani tulis ... mee bandung Muar / Johor ..
    .
    .
    sungguh derhaka!!

    ReplyDelete
  10. terliurnye...salam perkenalan...jemput singgah

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Mee bandung johor ada telor terketar ketar ke? Baru ingat ada kawan dr johor kasi rencah segera meebandung johor...kena buatlah seblom x-pire

    ReplyDelete
  12. derhaka pun kalau sedap kira ok la kak....
    heh!

    ReplyDelete
  13. hehe..btul2.saya sokong.sbb saya dan suami pun orang johor..baik mee bandung atau mee rebus,area selangor ni,byk derhaka..kdg tu da jadi cam mee kari kan.hehe

    ReplyDelete
  14. Telur goyang tu, adoi! Tak tahan org Johor ni menengoknya... nak jugaaaaaaaak!!

    ReplyDelete
  15. Assalammualaikum semua

    Kayt:
    Kita pun dapat bayangkan awak jilat-jilat hati

    hana:
    Letak biskut pun ada wak

    Nieza
    Salam kenal nieza....

    KOG:
    Yer ker kor tutup mulut...tipu eh

    DelancL:
    Tipu....yer tipuuuu

    Ann:
    Mana ada dia kasi kita, dia pos gambor jer kat kita...

    cik manggis:
    Original tu cm

    nur easy:
    Tau

    Queenie:
    Ada,,, tapi kureenggggg kan

    Dr Singa:
    Cis, berani betul diorang derhaka!

    ReplyDelete
  16. Golden Rose:
    terima kasih sebab singgah

    makcik K:
    cepat mak cik masak, cepat

    Afendi:
    Kalau dah namanya derhaka, tak der mana sedapnya dik oiii

    Ashra:
    Sib baik kita tak masak, sebab tu kita tak derhaka...he he he

    Sari:
    he he he...telur goyang? telur dangdut you.

    ReplyDelete
  17. salam ziarah akak..

    wow..

    bestnye..:)

    ReplyDelete
  18. sy masak mi bandung guna pes segera..sedap gak ^^,

    jom pilih 5 blog paling kerap kamu terjah 2011

    ReplyDelete