Pages

Tuesday, March 3, 2015

Suamiku Cap Ayam

Assalammualaikum.


Saya sedang mencari pelakon
kerana saya sedang merangka skrip Drama:

"Suamiku Cap Ayam"

Cerita "best" yang saya pasti meletup. 
Cerita ini bukan menyindir bang badang kerana berdosa sindir-sindir suami. 
Kalau tak puas hati, biar berdepan...
Muka ke Muka... 
Baru isteriku Gangster...
ha ha ha...
Lagi pun bang badang makan muntah, bukan sardin.

Cerita ini
idea kreatif (kreatif lah sanggatt) spontan saya 
sebab harga Sardin 
naik melambung-lambung. 

Terasa mahal sangat...
Melambung-lambung 
macam kalau kita naik bas, duduk "seat" kerusi panjang paling belakang, lalu jalan berlubang-lubang.
Melambung-lambung kan?
Haa... 
Apatah lagi, keluarga kami tak cukup hanya makan satu tin sardin.
Lagi melambung-lambung mahalnya. 

Sesiapa yang sukarela nak berlakon PM kak gerau...
Serius...

Serius Melawak 
Ha ha ha ha...


Errr...tak lawak heh?


Eh...
Mana cerita tentang Suamiku Cap Ayam?

Mana ada...
Baru nak merangka cerita kan.
Kalau ada idea, PM akaq...
he he he
Sekarang kan orang PM PM saja.
.......
Dah, dah, 
Nak buat lempeng ni.

12 comments:

  1. lama sangat sangat sangat sangat sangat sangattttttttttt xsinggah umah k gerau....
    masih setia bergebang upernye :)

    *moga k gerau sihat*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangattt kan...Sihat alhamdulillah. Fiza, akak kalau tak gebang kurus...ha ha ha

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    3. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete
  2. memang gila mahal sardin skrg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sungguh. Cik Puan Seri. Dulu malu bila orang cakap " Ini barang cap ayam ke?"...Sekarang bangga bercakap "Ini barang Cap Ayam tau!"...ha ha ha

      Delete
  3. makanan orang kaya ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak kaya...akak kaya...Kan. Dunia sudah terbalik cik Sudip Senduk

      Delete
  4. saya mampu makan cap kingcup je kak, tu pun rm6 skrg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya cik gebusss
      ...kingcup pun dah mahal...nak buat sardin sendiri...periuknya pulak mahal...ki ki ki

      Delete
  5. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  6. dah boleh beli sekor ayam tu..

    ReplyDelete