Pages

Wednesday, January 19, 2011

Hari Pertama

Hari Pertama di Treadmill...



Tapi kita KO OK .
Cuma pinggang, bahu, tengkuk, lutut, kaki lenguh sikit...
Alahhhh 3 hari minit ajer rasa lenguhnya...

14 comments:

  1. hehehe.. dah boleh sarung seluar 5 tahun lepas takk? hehehhe

    ReplyDelete
  2. Kak rose dah bukak treadmill tu sejak 1hb ari tu, maklum azam taon baru... tp sampai sekarang belum ada lagi "hari pertama" tu!

    ReplyDelete
  3. hehehe... kak... kita pas tgk bersemangat la, kalo kuar dr blog akak nanti jan harap!.... ekekeke... miss u kak, harap2 sihat sentiasa...

    ReplyDelete
  4. hehehe... kak... kita pas tgk bersemangat la, kalo kuar dr blog akak nanti jan harap!.... ekekeke... miss u kak, harap2 sihat sentiasa...

    ReplyDelete
  5. Anonymous20/1/11

    Kebatat dah boleh pakai ke belum?

    Melatie

    ReplyDelete
  6. salam kak...
    adehhhh byk tertinggal n3 rupernyer... akak tgh diet er? sonok ar tengok! biler ntah diri sendrik nk semangat camni.. hihi

    re: kak... maja blanca tuh tk penah lg try buh biskut ancur.. tk tau nk kata ok or tak.. tp pd kite sedap buh kacang.. klu xde kcg tanah boleh buh kekacang lain cam almond ke.. ppon klu akak nk try buh biskut nnti bg feedback eh.. leh kite tiru akak lak klu ok.. hihi

    ReplyDelete
  7. Aslm,
    Lurpak:
    dah dah...seluar yang dah basuh 5 hari lepas...ki ki ki

    kak rose
    bila lagi nak dera benda tu kak, mulakan.

    ana:
    kita boleh...tengah'semangat' ni memang.

    melatie:
    tak der punnnn...semua dah ketat, bukan kebaya jer

    hana:
    hana...hang ni...orang acah ajer suruh bubuh bisekut...nyampah kita.

    ReplyDelete
  8. alaaaaaaaaaa... baru hari pertama.. tak sabarnya nak tunggu sebulan.. agak2 Gerau naik lagi tak?

    ReplyDelete
  9. hehe dah ok arini?bersemangat la sikit gerau..alang alang seluk perkasam biar sampai ke pangkal lengan hehe

    ReplyDelete
  10. semangaat btl ni..sampai sakit2 semua..
    gambateh kak gerau ye

    ReplyDelete
  11. go Gerau go!!
    *sorak sambil pegang pom-pom*

    ReplyDelete
  12. brani kalu tjk gambo sblm & slps la kak.....
    heh!

    ReplyDelete
  13. kak gerau, berapa GRAM dah turun berat? Kalau ikut Gram nampak banyak sikit kannnn... 1 kg = 1000 gram ha, kan nampak banyakkk...

    ReplyDelete
  14. Anonymous8/7/11

    mohon share kt fb ya

    ReplyDelete