Pages

Saturday, February 4, 2012

Mi rebus tulang

Mi rebus tulang, Jaya Jusco Tebrau, Johor.
Best, 
walaupun agak cair.
Dan kami....saya, abah, mak, n long 
hari itu umpama Satu keluarga The Flintstone yang menghonges tulang haiwan buruan . 
Tapi kami Flintstone yang dah  mengucap dua kalimah syahadah...
Tutup aurat.
Satu mangkuk RM 6.50. 
Puas.
ABC spesel....
dan kue tiew kerang yang hentah apa-apa....
Alhamdulillah.

17 comments:

  1. ABC tu memang klasssssssssssss gayanya.

    ReplyDelete
  2. satu je timun..?

    Maulidur Rasul

    ReplyDelete
  3. perhhhh, tulang tu mmg jadik mangsa kerakusan kak gerau satu family eh, kihkihkih

    ReplyDelete
  4. Sungguh menggoda tulang dlm mee tu....

    ReplyDelete
  5. Sungguh menggoda tulang dlm mee tu....

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. pssttt...lama x Update..
    nyumyyyyyyyyyy mee rebus mmg sedap dengan tulang=)

    ReplyDelete
  8. Assalam
    bunga
    bertenggek-tenggek eskrimnya

    ReplyDelete
  9. gedek
    taik idung masin kan?

    ReplyDelete
  10. mak cik
    sah, sah mak cik memang sayang kita...kah kah kahhh

    ReplyDelete
  11. aine
    pssst,,,jangan cakap orang...memang marbeles

    ReplyDelete
  12. Adus...

    Salam malidur rasul kak :)

    ReplyDelete
  13. Awal-awal ko dah kabo ko dah ngucap dua kalimah syahadah eh, tutup aurat bagai eh Kak Gerau, maka tak berkesempatanlah bagi aku untuk menaip di sini bahawa Kak Gerau mengongkes tulang dengan memakai skirt berselempang, terselit tulang di rambut. Sekian.

    ReplyDelete
  14. Salam kak. :)

    saya baru nak promote alih2 tengok akak dah merasa mee rebus tulang jusco tebrau tu.

    Ayah cakap lebih sedap dari mee rebus tulang restoren zz y feymes diperkatakan kat jb.

    Tp sy tak makan, sebab 1st time cuba sedut sum-sum terus tintong. :P

    ReplyDelete
  15. KAk gerau, saya dah link kan gambar mee rebus tulang ni kat faiz. kasi dia terliur. hihihi

    ReplyDelete
  16. Anonymous5/7/12

    Kuih ni, Mee Rebus Tulang ZZ yg supply.. :)

    (JKR Jalan Petrie, JB)

    ReplyDelete