Pages

Wednesday, January 8, 2014

Salah Tekan

Assalammualaikum...


Hari ini saya dengan segala kudrat yang ada telah berusaha...berusahalah sangatt...untuk menulis...dan setelah siap semuanya...saya pun  meng upload foto...
...entah mana silapnya jari saya tersalah tekan...

Habis semua hilang...

..dan saya benar-benar kecewa dan tidak berupaya untuk terus berusaha... dan hanya meng upload gambar yang satu ini dan pergi dari sini...

Dan ini bukanlah lauk yang saya masak hari ini...


Motivasi Hari ini: Sila motivasikan diri sendiri .....

4 comments:

  1. hammmboih! lamanya 'hibernate' dari winter, spring summer autumn sampai nak masuk winter semula....:) but berbaloi la dgn hidangan yg very menggoda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak cik mai...pa khabaq? mau tak hibernate...kekenyangan...he he he...

      Delete