Pages

Wednesday, June 16, 2010

Jalan-jalan...Cuti Sekolah

...Cuti Sekolah takkan tak jalankan.

Makan Nasi Bukhara Ayam Bertelur
Beryani Ayam
Kat Syed Bistro  errr errrr  Alam Central Shah Alam ajer....ki ki ki ki...Porrrrahhh... 
Apa kisah...janji, jalan-jalan dapat makan sedap....hu hu hu...

14 comments:

  1. hehehe.. menimbun aje saya nengok nasik tu, mcm makan utk sorang aje.. kentang yg mkn eh? eh apsal tak update blog selalu kak gerau? kurang makan eh? hikhikhik

    ReplyDelete
  2. wahh tukar langsir baru la.. langsir raya ke ni gerau.. :)

    ReplyDelete
  3. nampak sedap sepingagn membumbung... pasti kenyang kan... nnti nak g jugaklah... duk SA tp x pernah sampai pun lagi kat situ...jakun kan!

    ReplyDelete
  4. salam kak gerau...lama tenggelam baru timbul...rupanya gi jalan2 cuti sek...asalkan keluar je umah namanya jalan2 le tu...hehe

    ReplyDelete
  5. kecur air liur ku!

    ReplyDelete
  6. nampak gambau besau terus besau mulut nak nganga nih kak! nakkkkk! huhuhuuu syoknyer jalan2 makan2!!

    ReplyDelete
  7. rasanya bulan ni ramai orang blog gi makan kat syed... mesti untung dia berlipat kali ganda

    ReplyDelete
  8. Eh! Baru 4hb Rejab dah tukar langsir. Ialah murah rezekikan.Dengo ari tu kata rumah jiran sedang renovate, rupanya rumah GG dah direnovate. Cantik dimata sendiri sudah,apa orang naik cakap pedulikan.

    Lama no, nunggu entry baru. Ingatkan kut g ukur jalan dan belum balik lagi.

    Nampak sedap je makanan dalam menu kedai syed tu. Cuba timbang pagi esok, naik tak berat badan. hik..hik.

    Shah Alam pun jalan juga, janji bawa kentang jalan-jalankan.

    ReplyDelete
  9. Salam, yu huuu

    Lama bebenor tak menyembang ek...busy, busy...

    BL:Kentang ke bendenya...kak gerau yang mentengkedarah...tapi kita makan separuh jer...belen bang badang makan...percaya?

    K Nor:
    Tu la kang, banyak bebenor scallop nyer...tu yang lambat siap...ki ki ki

    Kak Rose
    Sedap kak rose...memang sedap...tapi terhenyak memakannya.

    Ima:
    tu la...kali ni akak balik kampung syed bistro jer cuti...he he he

    Azmir:
    Baik pi cepat makan...lama-lama tahan kecur tak elok...nanti meleleh ayor liur. he he he

    Hana:
    kak gerau dah makan pun kecuh lagi...besornya sepinggan tu, sebesor perut tembusu kak gerau..kah kah kah...orang ada perut tembusu ke?

    KOG:
    awak pun heh? catz lagi ek.kita rasa bulan ni, syed senyum jer simpan duit kat bank....

    Melatie:
    Tu la...kita bersihkan umah lepas jiran buat renovation dapur...banyak gak lah habuk..he he he...
    Kita timbang nasi jer...kita tak yah timbang, sebab kita tak makan nasi syed pun timbang terhangkat ha ha ha..

    ReplyDelete
  10. mula2 k.o.g...pastu catz...pastu kak gerau....
    takbleh jadik ni!nak jgk...heh!

    ReplyDelete
  11. aduhai..nasi lagi..perut yang kenyang pun.nak juga merasa..tak dapat nasi..dapat iceblended..soursop pun jadi la..sedap tu..

    ReplyDelete
  12. wahhhh..dah alam tak datang sini, now gambo2 kak gerau adalah sgttttttttttttt real dan menggiurkan..
    aku duk terbayang2 rasa nasi bukhara ni. terus rasa nakkkkkk!....
    oh...gila terliur tgk gambar ni.

    ReplyDelete
  13. anirun nami17/6/10

    aik?? suda tukar ke? no more pepel coror? hehe lme tol Iman x jenguk blog kak gerau...huhu

    jaooohhhnye kak gerau jln ek!...xpe, janji dpt mkn sedap...

    ReplyDelete
  14. huhuhuu....syed..oh syed...mmg senyum tiap2 ari masuk duit dlm bank...

    ReplyDelete