Pages

Monday, January 28, 2013

Iyalah, saya tak ada!

"Saya guna Nokia Lumia 920. Terbaru ni".
 "Saya baru aje beli Galaxy note 2. Canggih!"

Orang ada-adalah katakan, mesti ada...
Orang yang tak berapa ada-ada pun ada. 
Yang tak ada-ada pun dah ada! 


Kak gerau ?
Ko ada?
Iyaaa lah, saya tak ada. 
Saya bukan orang ada-ada pun...
Tapi kak gerau tak heran pun, 
(iya ke gerau? orang tak ada memang selalu cakap cam tu, he he he)

Memang saya orang yang tak ada-ada yang tiada semua tu...
Saya tak heran sebab kita ada benda yang lagi canggih lagi magik...
Orang yang ada-ada tu tadi, belum tentu ada benda yang kak gerau ada...
hahhh
jeng
jeng
jeng
jeng
kejejeng...

Orang yang ada-ada tu, Ha, yang ni...Korang ada?
Ajaib lagi tau...
Handphone tu yang orang ada-ada ada tu, boleh buat korang kenyang ke?
(ayat jeles orang tak ada)
Letak,
Tutup
10 - 15 minit 
Masak, makan kenyang.
Canggih, mudah, ringkas, best...

Yang ada-ada tu ada ke?
Hah?
Apa?
Korang tak heran yang ni?
Korang pun ada?
Oh ya ke korang pun ada?
Tak per laaa...
Ini ajer benda canggih yang kak gerau ada...
Kesian kat kita...

19 comments:

  1. Salam kak gerau...hak aaa...sy mmg xder pemanggang ajaib ni...jeless...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sib baik awak tak ader...ha ha ha...sila jelesss

      Delete
  2. Ajaib sangat..kak gerau dah ada..saya?? ermm nan ado;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajaiblah sangatttt
      kannn...ajaib laaa...

      Delete
  3. Gimmefaif kak. Saya pun ada koli ajaib tu. Best kann?

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh meh, pap...Ko ader jah? curlassst ko jahhh...akak sukaaa...

      Delete
  4. sy pun ada... buat kek pun bleh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. errrr, buat kek boleh? ajaib yer...ajorlerr kita...malas nak pasang oven...ajor yer

      Delete
  5. ala akak bncuh adunn kek yg biasa2 je pastu bakar. tp lagi elok bakar dlm oven akak. lebih mnjadi dn sedap. klu dlm periuk ajaib dia jadi cm padat. x gebu sgt... tp klu nk try ok je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh? boleh yer? nanti kena buat ni

      Delete
  6. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  7. Haha...ai pon ada yg ni.....bukan cap ikan la..serupa tapi tak sama...mil belikan...tak guna lagi pon

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeeeh...mak cik punya cap apa? sayang mil kannn...kalau sayg kena guna maaaa

      Delete
  8. hoh!mana beli nih?
    bape hengget?
    ada offer ke kak?
    heh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Order kat orang...apa tu...haaaa...yang jual jenama Menang tu, yang jual pinggan manggkuk ayun bagai... RM 129 jer...Murahkannnn...Heh...ki ki ki

      Delete
  9. raja mesir yg kaya raya tu, belum tentu ada kuali ajaib ni kan...

    ReplyDelete
  10. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete