Pages

Saturday, July 31, 2010

Apa Kisah Buruk Rupa

Balik Shopping baju raya...gerau  anak-anak.

  • Masa kecik  - Senang ajer...Apa yang dibeli akan dipakai...
  • Dah Besor - Payah memang - Ikut cita rasa sendiri... Semua tak berkenan...

Akibatnya: dari pukul 9 sampai 3 petang...tak banyak yang dibeli...


Haaa, tak kenan sudah, sambung esok...meh pi melatak...

Menunya:
(a)    Air Aku Bahagia Diapit Dia
(b) Daging Nikmat itu Milik Aku
(c) Sotong Aku Sudah Cinta Kamu
(d) Ayam  Janji Hati Suka Apa Kisah Buruk Rupa
(d) Ikan Sanggup Kudaki Langit Ketujuh
(e) Nasi Goreng  Tiada Lagi Duka Di Jiwa
Wah, menu yang sangat unik dan istimewa...Sedappppp...
Restoran Jom Curi Cari  Makan.











19 comments:

  1. salam gerau, makin cun gambo2 nih.. pakai slr ek :)

    ReplyDelete
  2. Salam Gerau. Amboi, awal nya shopping baju raya. Sedap nya menu, cam nak raya gak...hehe.

    ReplyDelete
  3. Salam GG
    Kemana menghilang?
    Kat mana restoran tu? Tu nama restoran sebenar ke? :-)

    ReplyDelete
  4. k.gerau, mentang2 dah nak dkt posa, bukan main lagi yek! hehehehe

    ReplyDelete
  5. salam puan gerau...

    wah kan main lagi tayang makanan tu noooooo ... tak tahan terlioq kat daging tu haa...

    ReplyDelete
  6. Kak Gerau...kalo tiap kali kuar jenjalan dapat makan sedap mcm tu, mesti hari2 nk kuar...patut la tak berkenan jer baju raya yg di'offer' tu.

    ReplyDelete
  7. salam GG...kdg2 tu pg berkali2..berhari..pun masih x dpt apa yg dicari-nk tcabut palo lutut raso eh :(

    ReplyDelete
  8. Gitewlah kehidupan. Dah beso pande beno itu ini dan banyak songe lak.
    Sabo je la.

    Saya dah siap beli baju raya. Tapi confirm baju Melayu guna tahun lepas nya. Masih elok lagi, tak mo lah membazir.

    ReplyDelete
  9. tu belum 5 anak macam kita ni !!!!

    ReplyDelete
  10. waduh waduhhhhh, tersembul makanan tu keluar...best nye.

    ReplyDelete
  11. Aderk !

    Tengok gambor tu macan nak terjojol biji mata kita ! Terus lupa nak komen apa..... uwaaaa........ dasat !

    ReplyDelete
  12. Kak gerau.....
    saya lom shopping bj raya lg. (bj kurung dah siap tempahlah) ingat mgu dpn baru nak gi....

    mmg kak, bdk2 skang ni besaq sikit jer dah nak ikut selera sendirik.... anak kmbr sy tu... dah mmg taknak bj serupa. mak dia kemain syok lg bg pakai baju serupa tu.... hihihi

    apa2 pun kak, ikan siakap tu ada daya penariks....

    ReplyDelete
  13. nama nama yang menarik lah kak erau!!syabas!!
    mengeletek saya di Petang hari ni..heheheee

    ReplyDelete
  14. menu bergurindam nampakya boleh membangkit selera.

    ReplyDelete
  15. Salam semua....uhuuuu

    k nor:
    he he he...orang pun sama...makin cun...

    homeK:
    senang...nanti puasa letih

    somuffin:
    Yer betul...Jom Cari Makan kat Sunway kota Damansara..

    budak L:
    aha macam lepas puasa tak leh buka ek...

    Ummi:
    Memang sedap ummi...

    Noorma:
    Budak sekarang memang cam tu...semua tak kenan...kita punya gaya ala ala pop yeh yeh...tu yang diaorang hangin tu...ki ki ki

    ReplyDelete
  16. Deliah:
    memang...tau tak per...tu yang tak nak pi masa bulan posa tu

    melatie:
    tapi si kentang memang kena tukar...sebab cepat sangat membesornya.

    Dr Singa:
    Peninggggggggg...kasut kena beli 10 biji...ki ki ki

    makcik:
    mak cik dah beli baju raya? ki ki ki

    Tie:
    makan sempena nak ramadhan...boleh? he he he

    Kisahwanida:
    seronoknya ada nak kembar...memang pun...diaorang ni tak nak sedondon...

    @xim:
    sapa yang geletek ko? geletek kat mana? ketiak? kikiki

    DrSam:
    ahaa doc...shekali shekala bergurindam...

    ReplyDelete
  17. Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors

    ReplyDelete
  18. setaun skali kak....berkira?
    heh!

    ReplyDelete
  19. salam GG

    salam ziarah. terlioq la

    ReplyDelete