Pages

Thursday, July 22, 2010

Kontrol Ayu

Eeehehhh...dah lama dah...dah lama sangat...lama jugaklah...

...tak makan pecallll....
Waduh...waduh, sedap bangat...
Bayangkan...Sekarang ini,  ahkak di Surabaya...memakai kebaya, duduk dengan ayu...
mengunyah pecal...

Pedassss!!!!!...memang dah macam nak terjelir-jelir lidah
Tapi...(Kontrol Ayu, Kontrol Ayu)...kan pakai kebaya kan...

Kat pasar malam Kampung Subang....dekat airport lama

17 comments:

  1. hik hik kita percaya tadi gerau kat Surabaya..

    ReplyDelete
  2. Oooo..... kita dah berair mulut nih!! Uwaaaaa........

    ReplyDelete
  3. salam puan gerau ...

    awat tak ajak cheq sama pi makan kat situ , kan kita berjiran....

    terlioq habis nih

    ReplyDelete
  4. apa pecal kat surabaya je ke yg sedap kak?
    heh!

    ReplyDelete
  5. menjejeh air liur tengok pecal tu... kg melayu subang ya... le g carik ni..

    ReplyDelete
  6. nampak sedap....suka pecal....

    ReplyDelete
  7. ahkakkkkk... sedapnyerrrr..... nape tak blikan kiter skali?! huhuuuu

    ReplyDelete
  8. teringat dgn aruah atok saya...suke no buat pecal...sedappppp!!!! nak le sikit...

    ReplyDelete
  9. waduhh.. mmbakyu.. tak tahan tgok cambah @ taugeh tu.. ngencessss...

    ReplyDelete
  10. Kite datang pakai kebatat (kebaya ketat) nak makan pecal sama ibu.. tunggguuuuu ya!!! :)

    ReplyDelete
  11. GG

    Ai terliur ni..huk...telan air liur je lah.

    kita vennnnnnci tengok pecal tu sebab kita tak tahu ada jual kat pasar malam tu. Tak pe lain kali kita ambil cuti g beli. Sebeno kita tak tahu ada pasar malam kat situ..

    ReplyDelete
  12. tak boleh jadik ni kak gerau, harus weekend ni sy buat pecal gak....... sedapnya

    ReplyDelete
  13. Salam,
    acah jerrr...

    kayteeze:
    Uwaaaaaaa, kita pun nangis..pedas

    Ummi:
    tengah pakai kebaya ketat, makan pun cepat-cepat..ha ha ha...mana ada...kebaya pun tak ada..

    afendi:
    ko ni selalu tau...akak tipu jer...

    kak rose:

    ha...yang dekat subang bestari ngan kedai jual perabot tu...hari khamis ada rasanya.

    azian:

    kita pun...

    hana:
    alah...hang tu...terror buat ni kan kan

    budak lurpak:
    akak tak boleh lah bila baca ko cakap cam tu...kesian ko jauh...buat sendiri jer lah yaaa

    dZhana:
    kak, sedap...kat BP senang dapat kan...akak pun the very terror masak pecal...

    Ijan:
    ha ha ha...Kebatat....baik-baik dik...nanti semput (kak gerau lah semput pakai kebaya...) he he he...mana ada kebaya pun...tak der saiz kak gerau...ki ki ki

    Melatie:
    ada...kat kedai perabot besor...hari khamis tak silap

    Wanida:
    buat ler...nanti anto kat kita noooo

    ReplyDelete
  14. tarik nafas kak!!!
    kontrol...
    (pakai kebaya kan..???!!!)

    ReplyDelete
  15. tauge tu mesti dia buat sendiri, hihihi...

    ReplyDelete
  16. isk3..ingat yg ni kt kg melayu subang tu? kawasan antarabangsa tu.. ade myanmar, bangla, indon, cina..melayu paling kurang even nama dia kg melayu..ekekkeke..kita x pernah pergi pasar mlm tu even blakang umah kita jek..hahha...tp serius nampak sedap rojak tu...oh...pasar mlm kt kdai2 perabot tu k? hmmm...nnti gerau tolong belikan ajelah..pastu singgah umah kita, boleh? heheh..eh, mee rebus pak chop x g mkn k gerau?

    ReplyDelete
  17. anirun_nami28/7/10

    perrrgghhhh...punyela menggoda si pecal nih...meleleh air liuq...huhu

    ReplyDelete