Pages

Tuesday, March 6, 2012

2 langkah

Bang Badang balik dari opis...
Bawa banyak makanan....
....
Speechless akak....
Terharu heh?

Tak lah...
Kekenyangan!
Tak larat nak cakap...

Makan banyak..
Rasa keji sangat...

Macam nak Eksersais.


Jarak Treadmill dari Meja makan 2 langkah jer...


Tapi...kan...peliklah...
Treadmill  tu nampak berbalam-balam jer...

Pelikkan?

15 comments:

  1. ya allah kak...banyak dan sedapnyer makanan...kalo saya, buntang makan .... hahaha

    ReplyDelete
  2. tak boleh jadi ni..nak kena cari biryani Putrajaya ni...tak tahan jika kena goda kat Biryani:)

    ReplyDelete
  3. heheh, berbalam2 ek kak gerau.. jauh beno rupanye threadmill tu sampai berbalam2, hehehe..

    ReplyDelete
  4. Anonymous6/3/12

    Saya sedang menjalankan bancian ini dan sila berikan pendapat anda ...

    MAKAN UNTUK HIDUP ATAU HIDUP UNTUK MAKAN

    Tapi yang pasti daripada muatan yang terdapat di dalam tipuware-tipuware yang terhidang tu, jawapan gerau adalah

    HIDUP UNTUK MAKAN ^__^

    KM Perak

    ReplyDelete
  5. berpikul2 daging akak makan yer... sb tu ler mata x bagi nak nampak treadmill tu terang2 hehehe

    ReplyDelete
  6. padanlah sampai berbalam2 x nampak treadmill tu... hhehe

    ReplyDelete
  7. Kak Gerau ..

    treadmill tu kecik ati nanti.. Baik ko ambik selimut ... tutupkan dia....keh keh

    ReplyDelete
  8. amik nasik semua bagai boh lam pinggan, pastu dok makan ateh treadmill tu Kak Gerau, dengan syarat bersila panglima, ibarat ko bukak bunga silat la....tak ler kecik ati si treadmill tu bak kata Chik Att.

    ReplyDelete
  9. kalau k.gerau yg cakap treadmill tu berbalam-balam, saya tak pernah pelik.. hehehe

    ReplyDelete
  10. owhhh... tengok nasi yg dimasak elok sebutir2 panjang2... terus rasa lapaq nasi.... huhuhu

    ReplyDelete
  11. pelik... betul betul pelik.. :p

    ReplyDelete
  12. salma K.Gerau..baiknya hati abg badang.Sekali balik bwk bkn main byk makanan..leh numpang mkn kak?

    ReplyDelete
  13. As salam kak,

    Alahai, droolinglah macam ni... Serious! tgk tu adakah paru?? wah, sedapnye! :D

    ReplyDelete
  14. Rezeki tu...makan makan...;)

    ReplyDelete
  15. Anonymous11/3/12

    Another wonders of the world Gallery Microfungus House of Magic Potions Tanah Rata and KetikKetok!

    ReplyDelete