Pages

Friday, November 13, 2009

Bila lampu isyarat warna merah

Dah 3 malam tidur pukul 2 pagi. Semata-mata nak habiskan cerita korea ni.
Padahal dah 3 kali tengok kat Internet. Mula-mula tengok, masa tak de subtittle. Lepas tu tengok lagi 2 kali. Itu tak campur ngan ulang balik episod yang kak gerau suka. Episod tidur lambat sebab benda ni, dah biasa dah. Tak tidur sehari semalam tengok DVD Korea pun pernah.


Dalam box ni ada 3 DVD.Setiap satu DVD ada 9 episod. Setiap satu episod 40 minit giteww. Bayangkan. Kesannya anak tangga pun ahkak dah tak nampak. 3 pagi berturut-turut kak gerau menggelonsor je turun tangga ke dapur . I slide jeer U. Zuupppp. Dah kat bawah.
Tadi, masa nak pi opis tetiba je muka hero ni muncul kat lampu isyarat warna merah. Tah apa-apa jeer. He he he.
Bayangkan Choi Ji Woo tu adalah ahkak. Wowww. Gerau Ji Woo.

Sebab kak gerau slide ke dapur, sempatlah kak gerau masak


Lempeng. eemmm. Sendiri buat sendiri syiok.



Cecah sambal udang beli (ulang tayang). Kalau tak pun,



makan ngan kuah kari semalam. Yang dah dipanaskan banyak kali.  Kalau nak lagi sedap tunggu sampai ikan tu basi hancur.


Psst:  Anirun, DVD ni kita pulangkan lambat sikit boleh? Pinjam DVD lain ada. Sewaa???? Errrr...

9 comments:

  1. Serupa lagik!!!!menggelonsorr.... har3!

    ReplyDelete
  2. sure kena hon kat traffik lite tu..
    dok ternganga stare kat mamat tu..
    lempeng!!!!!!
    gud idea ni...
    (bukan nasi kan....)

    ReplyDelete
  3. jika da kena virus cerita korea ni..teruk susah nk sembuh...mata lebam sb tak cukup tido:)

    ReplyDelete
  4. Kak Gerau,
    Saya dah lama imune dengan citer korea. Dulu dulu teruk gak bila kena penyakit ni....

    ReplyDelete
  5. Anonymous13/11/09

    huhu~
    klu kak gerau slalu wat slide kann...confirm kak gerau jadik 'slim' sebelah badan jek..ahaks~

    hahaha~
    mintak2 penyakit kak gerau nih jgn la brjangkit kat anirun...bukannye ape...lately ni, tgh mlm da puas melayan 'racauan' my mom...sampai mate pun da x leh buke...klu add-on lagik ngan layan 'koreans'...alamatnye, xleh la drive nk ke opis atau...asyik trsengguk2 jek la kat depan pc...ngeee~

    p/s another dvd's?? which one??...jgn risau...sewa2 xde hal...kasik sey makan makanan2 sedap kak gerau sudey...!ekekek~

    ReplyDelete
  6. sy lum rajin lagi nk tgok cete2 episod nih.. ngeri klau dah stat ada comitmen kt cete episod nih..mcm kene rasuk antu.. pi mane pun msti ingat tv.. nk blik cepat.. klau tak se mene2 .. ada org dtg pulak.. urgggg... layan tpi tentu tak ikhlas jerr

    ReplyDelete
  7. QJ: sama heeh?

    Ibusinga: bukan, bukan. boleh makan banyak-banyak.

    cikmanggis: sekali lebam laaa. he he he

    hazila: memang gila sakan kan?

    Anirun: no problem

    dZhana: betul, betul betul.

    ReplyDelete
  8. Wah.... kemain lagi akak layan citer korea. buleh lak tue tgk yg takde subtitle. agak2 kalau teruskan usaha murni ni lama2 akak buleh cakap korea kot ngan bang badang.heheh

    ReplyDelete
  9. adikblog: aha aha ha. bagus gak ek. Kalau kak gerau hangin ngan BB boleh marah dia dalam bahasa korea ek? he he he.

    ReplyDelete